مدیریت نمایندگی نی در تلاش است تا تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتری مدار را در بخش تعمیر دوربین نی پیاده سازد؛ از این رو در مرکز تعمیرات نی میتوان کلیهی ویژگیهای یک سازمان مشتری مدار و منظم را مشاهده کرد؛ ویژگیهایی نظیر:
تعمیر دوربین نی درکی صحیح از ارائهی خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش در جهت اجرای آن
بررسی و رسیدگی به شکایات و اشکالات وارده به سازمان از سوی مشتریان گرامی
تلاش در جهت رفع و حل شکایات مطرح شده از سوی مشتریان گرامی
تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان عزیز
انعطاف پذیری در بخش تعمیرات نی و ارائهی راهکارهای متفاوت به مشتریان عزیز
ارائهی اطلاعات پیشنیاز به صورت شفاهی و مکتوب و… .
درباره این سایت